א.א זהר - מתמחים באיטום מבנים לקראת החורף 052-955-7012

איטום מבנים אצל זוהר איטום

לקראת החורף, עלינו לוודא כי הבית שלנו מוכן לגשמים ואינו חדיר לשום רטיבות. לשם כך, כדאי לבדוק את האיכות של האיטום שלו, בדיקה שחייבת להתבצע על ידי מומחי איטום מקצועיים.

איטום מבנים

המומחים של א. א. זהר ממליצים לבצע את הבדיקה לפני הופעת הרטיבות והכי טוב בתקופת הקיץ, העונה המושלמת לביצוע משימות איטום מבנים שיכינו את הבית לחורף. הסיבה לכך טמונה בכך שחומר האיטום לא יתייבש היטב על הקיר הרטוב בעוד שבקיץ החם יידרשו לחומר האיטום שעות בודדות על מנת להתקשות היטב ולהפוך לשכבת הגנה מושלמת לבית.
לפרטים נוספים והצעת מחיר לחץ כאן

במידה ובבדיקה המקצועית שיש לבצע לפני שמתחילים במשימת האיטום נמצאו סדקים, יש לפנות מייד לחברה שמתמחה באיטום על מנת לתקן את הסדקים ולמנוע מהסדקים להפוך לנזק חמור יותר למבנה, אשר יעלה הרבה יותר כסף לתקן אותו לאחר מכן.

מה חשוב לדעת על איטום מרפסות ועל איטום הקירות החיצוניים

בית הוא הנכס היקר ביותר שלנו וחשוב לשמור עליו מפני נזקי מזג האוויר על ידי הגנה מפני הבלאי הטבעי של חומרי הבניה ממנו הוא נבנה. איטום מבנים אצל זוהר איטום היא משימת התחזוקה שהמומחים שלנו ב-א. א. זהר ממליצים לבצע אחת לעשר שנים על מנת להבטיח את התחזוקה הנכונה. לשם כך, אחת לכמה זמן חשוב לקרוא למומחים שיבדקו את איכות האיטום של המרפסות ושל הקירות החיצוניים שימליצו האם יש צורך במשימת איטום מבנים או שציפוי בצבע מיוחד האטום למים יספיק על מנת להבטיח קירות יבשים. א. א. זהר היא החברה שמתמחה בביצוע איטום מבנים ובאפשרותה להציע לכם מגוון שיטות איטום יעילות, שירות ברמה גבוהה, אמינות בלתי מתפשרת ומחירים תחרותיים.
 
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון